Algemeen directeur Elroy Jansen is verheugd over de samenwerking. "We zijn al sinds 2006 met volle tevredenheid ster- en LED- boardingsponsor en sinds 2011 mouwsponsor van N.E.C. Sport is voor Personato Werving en Selectie al jaren een belangrijke marketingtool die veel doet voor de exposure van ons bedrijf. We zijn bovendien tevreden over de verdere invulling van onze samenwerking, bijvoorbeeld door de naamgeving van de Personato Persruimte en de toegang tot verschillende aansprekende businessnetwerken.
Joris van den Beuken, het gezicht van Personato in Nijmegen: "Het ontwikkelen van onze naamsbekend staat centraal in onze marketing- en communicatiestrategie. Het sponsorschap zorgt ervoor dat bij elk bedrijf in iedere sector, of het nu een accountantskantoor of een machinebouwer is, Personato op het netvlies staat als er een probleem bestaat bij de invulling van openstaande vacatures (no cure no pay) voor vaste dienstverbanden. Wij ontzorgen door voor werkgevers de voorselectie van gekwalificeerd personeel uit handen te nemen."
Commercieel Directeur van N.E.C., Bart van Ingen: "Wij zijn er trots op dat Personato Werving en Selectie ook volgend seizoen kiest voor N.E.C. om de regionale en landelijke naamsbekendheid verder uit te bouwen. We werken al enkele jaren op een plezierige wijze samen en dit vertaalt zich ook in het ontwikkelen van nieuwe business voor elkaar. Wij kijken er in ieder geval naar uit om ook volgend seizoen, met Personato op het shirt, weer vele successen binnen en buiten de lijnen te boeken."
NIEUWS
Personato ook volgend seizoen mouwsponsor van N.E.C.
N.E.C. zal ook komend seizoen haar wedstrijden spelen met Personato op de mouwen van de thuis- en uitshirts. Het bedrijf is sinds de start in 2002 uitgegroeid tot een bedrijf met 45 medewerkers, die actief zijn in tien verschillende specialismen.