GASSAN en N.E.C. zijn een samenwerking voor één seizoen overeengekomen. Het familiebedrijf in diamant- en juwelenhandel is naast Official Partner ook tijdsponsor van de Nijmeegse club. De overeenkomst werd voorafgaand aan de wedstrijd tegen TOP Oss (vrijdag 26 oktober j.l.) beklonken.
GASSAN is een bedrijf dat zich vooral bezighoudt met het slijpen van diamanten, de groot- en detailhandel van gezette en losse geslepen diamanten, gouden juwelen en horloges. Daarnaast heeft GASSAN sport hoog in het vaandel staan, waardoor N.E.C. een geschikte partner is om die passie over te brengen naar de doelgroep. In 2013 werd GASSAN verkozen tot winnaar van de eerste ‘Familiebedrijven Award’, onder meer door het knap staande blijven en anticiperen gedurende de crisisjaren daarvoor. Momenteel bezit het bedrijf meerdere vestigingen in Nederland met GASSAN Dam Square als paradepaardje.''
Wilco van Schaik, algemeen directeur van N.E.C.: ‘’GASSAN is een gerenommeerd nationaal merk met internationale uitstraling. Sinds dit seizoen zet men voetbal frequenter in om landelijke dekking en naamsbekendheid te genereren. We zijn dan ook ontzettend trots dat N.E.C. onderdeel uit mag maken van de marketingstrategie van GASSAN. Bovendien biedt deze samenwerking exclusieve kansen voor onze businessclubleden.’’
Benno Leeser, president-directeur van GASSAN: ‘’ GASSAN is er trots op vanaf nu ook zichtbaar te zijn in het sfeervolle Goffertstadion. Wij kijken uit naar een briljante en sportieve samenwerking met N.E.C. voor de komende jaren!’’
Foto v.l.r. Wilco van Schaik (Algemeen Directeur N.E.C.), Jacco Goossens (General Sales Manager GASSAN) en Tonny Pijnappels (Sponsorship Manager N.E.C.)
Foto: Hans Hebbink