Activaties
Wedstrijd in de spotlight
‘Uw product, merk en/of dienst in de “Spotlight” bij N.E.C.’
Verhoogde zichtbaarheid
Een ‘Wedstrijd in de Spotlight’ biedt een bedrijf aanzienlijke zichtbaarheid voor het publiek, aangezien het bedrijf voor, tijdens en na de wedstrijd in de picture staat. Dit kan resulteren in verhoogde merkbekendheid en exposure, zowel binnen als buiten het Goffertstadion.
Reclamemogelijkheden
Tijdens een ‘Wedstrijd in de Spotlight’ krijgen bedrijven de mogelijkheid om reclame te maken voor producten, diensten of een merk. Dit kan gedaan worden via diverse kanalen als traplijsten, activaties in en rondom het stadion en andere ludieke ideeën.
Positieve associatie
Met een ‘Wedstrijd in de Spotlight’ kan een bedrijf profiteren van de positieve associatie met N.E.C. en het Goffertstadion. Dit versterkt het imago van een bedrijf.
VIP Dug-out
Dichterbij kan niet. Beleef de wedstrijd als een wisselspeler!
Exclusieve ervaring
De N.E.C. VIP Dug-out biedt een exclusieve en luxe ervaring voor gasten, waar ze de voetbalwedstrijd kunnen bekijken vanuit een uniek perspectief. N.E.C. had de primeur in de Eredivisie met de VIP Dug-out; een unieke wedstrijdbeleving aan de rand van het veld. Maar liefst tien gasten kunnen de wedstrijd beleven op slechts drie meter van het heilige gras van het Goffertstadion. Voel de spanning, de passie en emotie van trainer en spelers. De gasten worden bovendien voor en na de wedstrijd verrast met een speciale VIP-treatment in de Gaanderij. De N.E.C. VIP Dug-out is een onvergetelijke ervaring!
Versterking van klantrelaties
Het aanbieden van de ervaring van de N.E.C. VIP Dug-out aan klanten en zakelijke partners kan helpen bij het versterken van klantrelaties en het bevorderen van loyaliteit en tevredenheid. Langdurige zakelijke relaties en positieve mond-tot-mondreclame voor het bedrijf ontstaan in de VIP Dug-out.